Retourneren

Het kan voorkomen dat een product niet aan de verwachting voldoet. Hoewel wij alleen gps trackers van de allerbeste kwaliteit leveren, kunnen er toch onverhoopt storingen optreden. Storingen kunnen echter ook het gevolg zijn van andere factoren zoals de satelliet verbinding, het telefoon netwerk, of storing in de bekabeling van het voertuig. Controleer daarom eerst of alle kabels goed met de tracker zijn verbonden. Vaak lossen netwerk storingen zich vanzelf weer op. Ga er daarom niet direct vanuit dat er iets met je tracker aan de hand is.
Blijft een storing zich voordoen, dan kun je aanspraak maken op de garantie regeling. Stuur de tracker dan terug naar ons, wij kunnen deze dan testen. Indien de tracker inderdaad niet meer naar behoren werkt, dan ontvang je een nieuw exemplaar als de storing zich voordoet binnen de garantie termijn.

Let op!

Trackers die reeds geactiveerd zijn geweest komen niet in aanmerking voor retournering, tenzij het om een defect gaat.

Vul het retourformulier in

Als je iets wilt terugsturen, meld het dan eerst aan ons via het retourformulier. Je ontvangt dan een email met instructies. Volg alle stappen voor het retourneren op om te voorkomen dat er iets fout gaat in de procedure.

Verzendkosten

Wij betalen de verzendkosten naar jou adres. Heb je een retourzending, dan betaal jij de verzendkosten. Via DHL Parcel is de gemakkelijkste manier om iets terug te sturen. Overal in het land zijn servicepunten van DHL waar je je zending kunt afgeven. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen.